Siirry suoraan sisältöön

Palvele paremmin puhelimessa – asiakaskohtaamisen abc

59,00  (sis. alv)

Saat työkaluja asiakkaan kuunteluun, keskustelun ohjaamiseen, haastavien tilanteiden ja reklamaatiopuhelun hoitoon. Hyvän puhelun rakenne ohjaa sinua suunnitelmallisen puhelun läpiviemiseen. Sitä noudattamalla sinun on helpompi onnistua työssäsi, kuulla asiakkaan aito tarve ja etsiä tilanteeseen sopivia ratkaisuja. Kurssi sisältää 14 modulia, jotka voit suorittaa haluamassasi järjestyksessä, kun sinulle sopii.

30 vrk, tunnukset verkkokurssille saat erillisellä sähköpostilla tilauksen jälkeen. Kurssi

Kurssin sisältö

Näin navigoit verkkokoulussa
Orientaatio asiakaspalvelukohtaamisiin
Laadukas asiakaskohtaaminen
Pidä huolta äänestäsi!
Hyvä puhelinääni
Myönteiset sanat tuottavat myönteisiä mielikuvia
Puhelun rakenne aloituksesta lopetukseen
Kartoitus – mistä puhelussa on kysymys?
Ratkaisu ja sen esittäminen
Kertaus ja lopetus -vaiheet
Erilaiset asiakkaat – toimintatyylejä joka lähtöön
12 perusneuvoa puhelintyöskentelyyn
Minätietoisuus ja haastavat asiakkaat
Tunteet ohjaavat toimintaamme
Haastava asiakas puhelimessa
Puhelinpalvelutyössä jaksaminen ja kehittyminen