Palvele paremmin puhelimessa

79,00  (alv0%)

79,00  (alv0%)

Kuvaus

Tämän lyhytkurssin tavoitteena on oppia keinoja viestiä, vuorovaikuttaa ja palvella paremmin asiakaskohtaamisissa puhelimessa. Saat työkaluja asiakkaan kuunteluun, keskustelun ohjaamiseen, haastavien tilanteiden ja reklamaatiopuhelun hoitoon. Hyvän puhelun rakenne ohjaa sinua suunnitelmallisen puhelun läpiviemiseen. Sitä noudattamalla sinun on helpompi onnistua työssäsi, kuulla asiakkaan aito tarve ja etsiä tilanteeseen sopivia ratkaisuja. Kurssi sisältää 14 modulia, jotka voit suorittaa haluamassasi järjestyksessä. Kurssin suorittaminen yhtäjaksoisesti kestää reilun tunnin.

30 vrk, tunnukset verkkokurssille saat erillisellä sähkpostilla tilauksen jälkeen.

Arviot

Tuotearvioita ei vielä ole.

Vain kirjautuneet asiakkaat -jotka ovat ostaneet tuotteen- voivat kirjoittaa tuotearvion.