Asiakaspalvelun kompetenssi – Opas asiakaspalvelun itsearviointiin

Asiakaspalvelun kompetenssi – Opas asiakaspalvelun itsearviointiin

98,00  sis. alv

Tuotetunnus (SKU): PRAJ Osastot: ,

Kuvaus

Helppo, check list -tyyppinen 35-sivuinen opas ja valmentava työkalu ohjaa sinut miettimään asiakaspalvelujohtamisen ydinkysymyksiä kuudella johtamisalueella:

1. Johtajuustoimet ja suunnan asettaminen
2. Henkilöstön, osaamisen ja suorituksen johtaminen
3. Asiakkuuksien hoitaminen
4. Asiakaspalvelun sidosryhmien ja resurssien johtaminen
5. Prosessien johtaminen
6. Tulokset

Opasta käytetään työkaluna toiminnan itsearviointiin. Oppaan avulla näet asiakaspalvelujohtamisen kokonaisuuden selkeästi yhden viitekehyksen kautta. Tunnistat johtamiskäytäntöjen ja toimintamalllienne vahvuuksia ja kehittämismahdollisuuksia. 

Ja ehkä asetat jo omia tavoitteita Wave-asiakaspalveluverkoston Vuoden Contact Center -kilpailuun osallistumiselle?