Kuvaus
Helppo, check list -tyyppinen 35-sivuinen opas ja valmentava työkalu ohjaa sinut miettimään asiakaspalvelujohtamisen ydinkysymyksiä kuudella johtamisalueella:
- Johtajuustoimet ja suunnan asettaminen
- Henkilöstön, osaamisen ja suorituksen johtaminen
- Asiakkuuksien hoitaminen
- Asiakaspalvelun sidosryhmien ja resurssien johtaminen
- Prosessien johtaminen
- Tulokset
Opasta käytetään työkaluna toiminnan itsearviointiin. Oppaan avulla näet asiakaspalvelujohtamisen kokonaisuuden selkeästi yhtäisen viitekehyksen kautta. Tunnistat johtamiskäytäntöjen ja toimintamallienne vahvuuksia ja kehittämismahdollisuuksia.
Kriteeristöä käytetään myös Wave asiakaspalveluverkoston myöntämän Vuoden Contact Center – tunnustuksen kriteeristönä.
Arviot
Tuotearvioita ei vielä ole.