[section_tc][column_tc span=’12’][text_tc timing=’linear’ trigger_pt=’0′ duration=’1000′ delay=’0′]
Tässä valmennuksessa opit näkemään asiakaskohtaamiset osana asiakkaan polkua ja opit asiakaskuuntelun tapoja. Opit vuorovaikutuksen psykologiaa ja tekniikoita, joilla voi myös ohjata palvelua myynnilliseksi. Opit määrittelemään laadukkaan palvelun kriteerit asiakkaan odotukset ja liiketoimintatavoitteet huomioiden. Rakennat tai peilaat valmennuksessa oman organisaatiosi kohtaamismallia ja kohtaamisen arvioinnin menetelmiä. Saat työkaluja tunnistaa organisaatiosi oman äänensävyn, tone of voicen.[nbsp_tc]
Valmennuksen jälkeen osaat viedä asiakaskohtaamisen arvioinnin tulokset osaksi asiakasneuvojien valmennuskeskusteluja ja osaat ohjata toivottua käyttäytymisen ja toiminnan muutosta valmentavalla otteella.[nbsp_tc]
[nbsp_tc]
[/text_tc][/column_tc][/section_tc]