Asiakaspalvelun johtaminen

Asiakaspalvelun johtaminen

960,00  (alv0%)

Kuvaus

Tämä valmennus sparraa sinut asiakaspalvelun johtamisen parhaiden käytäntöjen asiantuntijaksi. Aloitat verkkokurssin tekemällä DISC-toimintatyylianalyysin, jonka verkkomentori purkaa kanssasi henkilökohtaisesti. DISCiä kuljetamme koko valmennuksen ajan mukana teemoissa. Reflektoit miten toimintatyyli ja vahvuusajattelu näyttäytyvät omassa ja tiimisi onnistumisissa.

Valmennuksessa on seitsemän modulia, jotka voit suorittaa omatahtisesti 3 kk:n aikana. Jokainen teema sisältää n. 2-3 tuntia työtä opiskeltavan teeman parissa. Teema koostuu vaihtelevasti verkkoteksteistä, tehtävistä, testeistä, videoluennoista, case analyyseistä ja ohjaajan sparreista. Tehtävien kautta pääset pohtimaan, miten asiat näyttäytyvät omassa työssäsi ja asiakaspalvelussasi. 

Aloita ja opiskele, kun itselle sopii. Valmennus on käytettävissäsi 90 vuorokautta. Kun olet suorittanut hyväksytysti valmennuksen kaikki osiot, lähetämme sinulle todistuksen suoritetusta opintokokonaisuudesta.

Esimiehille, toiminnan ja osaamisen kehittäjille

Verkkovalmennus, henkilökohtainen mentorointi, 90 vrk käyttöoikeus

Verkkovalmennus laskutetaan annetuin laskutustiedoin.