Siirry suoraan sisältöön
Ratkaisuja asiakaspalvelun oppimiseen

Etsitkö tehokasta esihenkilökoulutusta tai sparrausta, joka on räätälöity asiakaspalvelutyön ja asiakaspalvelukeskuksen erityispiirteisiin? Oletko kyllästynyt jatkuvaan reagointiin ja tulipalojen sammuttamiseen? Haluatko oppia hallitsemaan kiirettä asiakaspalvelussa? Tarjoamme juuri sinun oppimistarpeisiisi sovitetun asiakaspalvelun johtamisen parhaat käytännöt sisältävää koulutusta. Tervetuloa henkilökohtaiseen valmennukseen ja asiakaspalvelun coaching-ohjelmaan!

Asiakaspalvelu on sekä inspiroivaa että haastavaa. Asiakaspalvelun ja asiakaspalvelukeskuksen johtaminen vaatii erityistä osaamista, sillä toiminta on jatkuvassa muutoksessa. Ihmiset vaihtuvat, prosessit kehittyvät, uusia palveluita lisätään ja asiakaspalveluteknologia uudistuu. Nämä muutokset vaikuttavat asiakaspalveluun, kuluttavat resursseja ja energiaa, heikentävät palvelutasoa ja asiakaskokemusta sekä lisäävät stressiä ja turhautumista työssä. Silloin auttavat asiakaspalvelun johtamisen parhaat käytännöt!

Tervetuloa parantamaan asiakaspalvelun johtamista ja kehittämään henkilökohtaisia taitojasi valmennuksessamme, joka huomioi kaikki asiakaspalvelun erityispiirteet ja haasteet. Me autamme sinua luomaan tehokkaampia prosesseja, parantamaan asiakaskokemusta ja vähentämään stressiä työssäsi. Koultuksessa opit asiakaspalvelun johtamisen parhaat käytönnöt!

Ota vastaan oppimishaaste ja harjoittele kahdeksan kuukauden ajan omilla vahvuuksilla johtamista, valmentamista, palautteen antamista ja asiakaspalvelujohtamisen parhaita käytäntöjä. Sparraushetket pidämme pääsääntöisesti etänä, halutessasi kohdataan läsnä. Saat avuksesi asiakaspalvelun maailmaa hyvin tuntevan huippukoutsin. Valmennuksella on 100% oppimistakuu – ei kustannuksia, jos ei tuloksia. Lataa esite tai katso video. Ole yhteydessä jo tänään!

Kysy lisää ja varaa aikaa vuoden innostavimpaan valmennukseen!