Siirry suoraan sisältöön
Ratkaisuja asiakaspalvelun oppimiseen

Etsitkö tehokasta esihenkilökoulutusta tai sparrausta, joka huomioi asiakaspalvelutyön johtamisen ja kehittämisen erityispiirteet? Haluatko oppia työkalut ja menetelmät tulipalojen ennaltaehkäisyyn niiden sammuttamisen sijaan? Olet oikeassa paikassa! Tervetuloa henkilökohtaiseen valmennukseen ja asiakaspalvelun coaching-ohjelmaan! Kanssani opit asiakaspalvelun johtamisen huippuammattilaiseksi.

Asiakaspalvelu on sekä inspiroivaa että haastavaa. Ihmiset vaihtuvat, prosessit kehittyvät, uusia palveluita lisätään ja asiakaspalveluteknologia uudistuu. Huonosti johdetut muutokset näkyvät asiakaspalvelussa, kuluttavat henkilöstövoimavaroja, energiaa ja lisäävät pahimillaan stressiä ja turhautumista työssä. Näissä tilanteissa onnistut coachin avulla. Saat avuksesi asiakaspalvelun johtamisen parhaat käytännöt!

Tule mukaan kehitysmatkalle! Suunnittelen sinulle omia tavoitteitasi ja tarpeitasi vastaavan taitopolun. Hae ideoita lähijohtamisen esittelyvideosta ja ota yhteyttä. Oma matkasi saattaa olla juuri tämän kaltainen tai sitten jotain ihan muuta!

Ota vastaan oppimishaaste ja harjoittele omilla vahvuuksilla johtamista, valmentamista, palautteen antamista ja asiakaspalvelujohtamisen parhaita käytäntöjä. Sparraushetket pidämme pääsääntöisesti etänä, halutessasi kohtaamme läsnä. Saat avuksesi asiakaspalvelun maailmaa hyvin tuntevan huippukoutsin. Valmennuksella on 100% oppimistakuu – ei kustannuksia, jos ei tuloksia. Lataa esite tai katso video. Ole yhteydessä jo tänään!

Kysy lisää ja varaa aikaa vuoden innostavimpaan valmennukseen!